lördag 17 november 2012

Att ha tråkigt

Idag känner jag mig som Alfons Åberg. Jag har så himla tråkigt! Men det är ju inget roligt att skriva om så får skriva om igår istället.

Igår åkte jag med Isabelle och hennes föräldrar till Jönköping för att vara smakråd när Isabelle skulle prova bröllopsklänningar. Det är ett härligt förtroende att få vara med när en vän planerar viktigaste dagen i hennes och hennes blivande makes liv. Det är också speciellt att vara i en brudklänningsbutik. Allt är så vitt och fint. Min pastor ringde när vi satt i bilen och tyckte att jag också skulle passa på att prova några :P blev inte så...

Det är speciellt att umgås med en kompis tillsammans med dennes föräldrar en hel dag. Det är väldigt mysig men också lite märkligt. Dock inte dumt när man saknar sina egna föräldrar att låna någon annans. 

Kul dag kort sagt, härligt att bo så nära massa andra städer att man kan åka bort över dagen sådär...


Ikväll var planen att bowla men visar sig att alla banor är bokade. Nu sitter jag och stirrar på den grå himlen och funderar på om idag helt enkelt kommer bli en enbart tråkig dag...

Muntrar upp er med ett smakprov på Timos nya skiva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar