torsdag 22 november 2012

Pigg som en mört

Tänk va otroligt mycket skönare det kan vara att höra väckarklockan ring 08.20 istället för 05.25, prova vet jag! Enorm skillnad.

Idag är jag märkligt glad och motiverad till livet. Vet inte riktigt var det kommer ifrån, jag menar klockan är 09.14 en torsdag och det enda jag har planerat idag är 2 h föreläsning och tvätttid. Hur kul är det? men men glad är jag i alla fall. 

Glädjen kan komma från det faktum att igår innan jag skulle sova läste jag tidningen SN (Skövde Nyheter) sällan känner man att den tidning ger något över huvudtaget men igår fick jag se en annons om  att Timo Räisänen ska ha spelning i Vara den 15e december. JAG VILL GÅ!! Därför somnade jag lycklig och har i natt drömt om bara roliga kalas och älskade Sue och fina Honey. Inte dumt alls. 

Nu ska jag slänga i mig lite frukost så jag hinner till skolan i tid :) 
Lämnar er åter igen med underbara Timo... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar